keskiviikkona, heinäkuuta 08, 2009

Vali vali

Hi Darling,

Sinulla ei ole aavistustakaan miten paljon toivon, että olisit nyt täällä! Aikamoista tunnekuohua ilmassa, olen ollut kyynelten partaalla koko päivän. Inner Skills -kurssilla tapahtui jotain. Ei mitään dramaattista, kunhan vain kohtasin joitain ehdollistumiani. Tein Neelan, kurssin vetäjän kanssa erästä harjoitusta ja hän onnistui sohaisemaan kipeään kohtaan. Olen tietysti kiitollinen mahdollisuudesta katsoa, nähdä ja oppia, mutta en ole ihan varma, että Neela näki tilanteen oikein. Hän on vähän liian nopea minulle ja kun menen lukkoon, tuntuu kuin hän laittaisi sanoja suuhuni. Minä myötäilen ja nyökyttelen, koska Neela on mukava, englantilainen ja pukeutunut mustaan kaapuun.

Vasta myöhemmin aloin epäillä, ettei tilanne ehkä sittenkään mennyt niin kuin hän väitti ja nyt minua ahdistaa, kun en tullut ymmärretyksi. Ja mehän tiedämme jo, ettei Premdipa tykkää siitä ettei tule ymmärretyksi, koska silloin Premdipa tuntee itsensä torjutuksi and so on.

Nyt mietin, pitäisikö minun ottaa asia uudestaan esille huomisessa Inner Skills -workshopissa vai päästää irti. Tiedän ettet sinäkään pysty auttamaan koska en ole kertonut tarkemmin mistä on kyse, mutta olen aivan poikki enkä kerta kaikkiaan jaksa kerrata tätä sotkua uudestaan. Palaan myöhemmin asiaan, jos tämä vielä elää, kun palaat parin viikon kuluttua sähköpostin äärelle. Tosin luulen, että siihen mennessä olen kehitellyt aivan uusia tunnekuohuja ja konflikteja… Big sigh.

Jivan lähtee parin päivän päästä. Olen yrittänyt päästä puheisiin hänen kanssaan, mutta tämä yksi jenkki parkkeeraa itsensä samaan pöytään aina kun näkee minut syömässä. Eilen kävelin Jivanin luokse ja sovimme päivällistreffit täksi illaksi. Sovimme, että molemmat ottavat Evening Meetingin jälkeen 7,5 minuutin suihkun ja kävelemme sitten yhdessä Zorbaan.

Evening Meetingin jälkeen Jivan sanoi, että hän on kauhean väsynyt eikä yhtään nälkäinen, joten voisimmeko perua. Minulla oli herkkä ja haavoittuva olo, joten olin vain helpottunut, ettei minun tarvinnut teeskennellä seurallista ja iloista, mutta hitto että Jivan on ärsyttävä. Näin palavasti hän haluaa viettää aikaa minun kanssani. Varsinkin kun törmäsin häneen puoli tuntia myöhemmin Zorban ovella kun olin itse jo lähdössä. Ei kuulemma saanut nukuttua koska on niin nälkäinen blah blah whatever. I'm not interested thank you very much.

Ai niin, minä ja Adim emme enää pidä yhteyttä. Skypetimme ja chattailimme muutaman kerran kun olin Suomessa, mutta viimeisellä kerralla aistin selvästi, ettei häntä huvittanut jutella. Hänen vastauksensa olivat hitaita ja epämääräisiä ja hän sanoi useaan kertaan “you must be very busy...”, aivan kuin vihjaillen, että voisin palata töiden pariin ja lopettaa hänen kanssaan chattailun. Päätin, etten aloita enää yhtään keskustelua, ja tässä on lopputulos. Adimia ei kiinnosta pätkääkään pitää yhteyttä. Ja minä rakastan häntä. Eikö olekin hilpeää?

Okay, tästä tuli tällainen ankea valituskirje, vaikka minun piti lähettää sinulle halaus ja suklaacroissant ja muutama masala khakra ja toivottaa ihanaa reissua.

Love to you Darling!

Premdipa

Ei kommentteja: