sunnuntaina, huhtikuuta 19, 2009

Kuivaharjoittelua

Oh my God Tara,

Sinä todella osaat pelastaa päivän! On niin ihanaa lukea meilejäsi, aivan kuin istuisimme taas Meerassa Evening Meetingin jälkeen. Sanot juuri oikeat asiat. Tiedän sen kaiken jo, mutta en vain näe totuutta kaiken tämän mindfuckingin takia.

Kyllä, minä todellakin nautin siitä, että saan tanssia tämän ryhmän kanssa ja kaivata ja haluta ja kiihottua ja tuntea sen kauniin miehen läsnäolon ja energian. Tämä on lahja. Okei, olen ehkä vähän turhautunut, mutta nautin elämästäni ja seksuaalisuudestani.

Seksuaalienergia pyörittää minua tällä hetkellä kuusi-nolla. Olen tuntenut siitä syyllisyyttä, kuten “kunnon” meditoijan pitääkin, sillä onhan se kauheaa, kun yrittää tyhjentää mieltä ja siellä pyörii siirappisia Harlekiini-romansseja. Mutta minulla ei ole mitään syytä tuomita ajatuksiani tai piiskata itseäni olemaan tehokkaampi witness.

Seksuaalisuus on hurjaa ja jokainen meditoija tietää sen voiman. Juuri tästä syystä Buddha ei halunnut naisia munkkiensa joukkoon. Mitä munkkipolojen meditoinnista tulisi, jos joukossa istuisi naisia, joita voisi salaa katsella ja haistella ja joiden energioita tunnustella. Onneksi meillä on lupa olla luonnollisia, kokonaisia ihmisiä ja pitää myös seksuaalisuus mukana, osana henkistä harjoitusta.

En minä pysty taistelemaan seksuaalisuuttani vastaan. Olen tietoinen Adimista, koska en muuta voi. En tee siitä ongelmaa, vaan nautin. Miten ihmeellistä onkin törmätä mieheen, jonka seurassa kehoni huutaa YES! Ja mitä sitten, vaikka kehoni haluaa rakastella ja muistuttaa minua siitä koko ajan. Se vain on niin. Ja nyt vain on niin, ettei kehoni pääse rakastelemaan. Vähän niin kuin olisi kova nälkä, mutta jääkaappi on tyhjä enkä pääse vähään aikaan kauppaan. No big deal.

Itse asiassa luulen, että Adimin läheisyys ja kaikki tämä kihinä ja kuhina kehossani antavat minulle mahdollisuuden harjoitella, miten pysytään läsnä rakastelun aikana. Tanssien ja meditaatioiden ansiosta minulla on toinen jalka jossain hiljaisessa, syvässä tilassa, olen present and centered. Ja toinen jalka kiehuu roihuavassa seksuaalienergiassa.

Kuinka pysyä läsnä myös silloin, kun keho kiihottuu ja mieli tarjoilee fantasioita ja päiväunelmia? Kuinka olla seksuaalinen ja läsnä samaan aikaan? Sehän on rakastelun suurin haaste, ainakin minun ymmärtääkseni. Olen nöyrän kiitollinen tästä mahdollisuudesta harjoitella ja nautin joka sekunnista!

Love to you,

Premdipa

PS. Nautin siitä, että olen täällä Premdipa. Kukaan ei tunne minua millään muulla nimellä. Välillä kun kuulen Kirtanin, Adimin tai Rochanin sanovan nimeni tuntuu kuin sulaisin… Ujostelen nimeäni vähän, mutta myös rakastan sitä. Bliss.

Ei kommentteja: