lauantaina, huhtikuuta 11, 2009

Tyttöjen kesken

P: Tara!!!
T: Premdipa!!!
P: Hymyilen täällä suu korvissa.
T: Samoin.
P: Hmm… yhtäkkiä en tiedä mitä sanoa… ujostelenkohan minä vähän?
T: Täh. Ujosteletko muka minua?
P: Aah, kysyt vaiketa kysymyksiä, aivan kuten Adim. Ei kun minusta vain tuntuu, että on niin paljon asioita, jotka haluaisin ja voisin sanoa sinulle, mutta en ole varma tarvitseeko sitä kaikkea sittenkään sanoa. Haluan vain nauttia sinusta.
T: Exactly. Ei kaikkea tarvitse sanoa… ja sitten kun tapaamme, pidämme hauskaa, vai mitä.
P: Kuule, oletko tavannut Kirtania? Minusta tuntuu, että meillä on kaunis yhteys, jotain ihanan luonnollista.
T: Vai pidät sinä Kirtanista. Onko se se iso venäläinen?
P: En ole varma, en ihan tunnista hänen aksenttiaan. Mutta joo, hän on pitkä, hoikka ja hänellä on pitkä tumma tukka.
T: Hei muista: eipäs sekaannuta Black Robeihin, varsinkaan niihin, jotka kuuluvat jollekin toiselle! Tunnen sinut, sinulta vie vain sekunnin murto-osa nähdä kuka on hot, kuka ei.
P: Heh, heh, tuo kuulostaa ihan siltä kuin en pystyisi pitämään näppejäni irti miehistä, varsinkaan Black Robeista.
T: No ethän sinä pystykään :-)
P: En minä ole kiinnostunut Kirtanista sillä tavalla. On vain ihanaa tavata mies joka tuntuu ensi hetkestä avoimelta ja turvalliselta… aivan kuin hän näkisi minut.
T: Olen iloinen, että hän näkee sinut. Kaikkien pitäisi, sillä sinussa on paljon nähtävää. Ja siltä varalta ettet tiennyt, tiedoksesi, että olet miestennielijä. Et vain ole tehnyt sitä pariin vuoteen.
P: :-) Oh my God, tuntuupa hyvältä kuulla olevansa miestennielijä, nauran täällä kovaan ääneen. Sitä minä vain ihmettelen, miksi maailmankaikkeus heitti Adimin minun silmilleni. En ymmärrä. Tai okei, varmaan juuri siksi.
T: Maailmankaikkeus heitti Adimin vähän alemmas kuin silmillesi. Milloin ymmärrät sen?
P: ROFL
T: Käännä, please!
P: Rolling On the Floor Laughing. Tsiisus Tara, olet aivan uskomaton.
T: Darling, tästä lähtien sinun pitää ymmärtää, että joka kerta kun saat yhteyden se on first chakra -osastoa. Älä kyseenalaista sitä.
P: Mitä tarkoitat? Että joka kerta kun saan yhteyden mieheen, se on seksuaalista?
T: Ehdottomasti.
P: Yeah, maybe. Mutta olen silti valovuosien päässä siitä, että osaisin muuttaa seksin joksikin muuksi, syvemmäksi. No ehkä tämä Gudjieff Movements -kurssi auttaa siinä.
T: Sinulla on paljon kiinni otettavaa. Mene kehoosi ja katso mitä annettavaa sillä on sinulle. Kuten ystäväni tapaa sanoa: “Don’t talk about it, do it.” Sinun täytyy harrastaa seksiä ennen kuin pystyt muuttamaan sitä miksikään muuksi. Pitää edetä askel kerrallaan ja on paras aloittaa ensimmäisestä askeleesta. Maailmankaikkeus auttaa, ja tulet nauttimaan siitä. Just go for it.
P: Pitäisikö minun löytää joku muu kuin Adim? Minusta vain tuntuu, ei vaan tiedän, ettei kaikki ole vielä ohi meidän välillämme.
T: Kuten tiedät, kultaseni, sinun ei tarvitse tyytyä vain yhteen… Ja anna heidän löytää sinut.
P: You’re so naughty, Sweetheart.
T: Aivan, älä kuuntele minun neuvojani tai joudut pulaan. Jatka Adimin kanssa, hän ansaitsee sen.
P: Hän ansaitsee mitä?
T: Hän ansaitsee joutua tekemisiin sinun kanssasi. Vihdoinkin hän löysi naisen, joka laittaa hänet järjestykseen.
P: Laittaa järjestykseen… mitä tarkoitat? Kerro lisää!
T: En minä tiedä. Sinä tiedät itse paremmin.
P: Niin, hän ansaitsee kaiken sen paskan jonka voi saada minulta.
T: Darling, sinulla on paljon muutakin annettavaa kuin paskaa.
P: Kyllähän minä tiedän sen, ihan oikeasti. Kiitos muistutuksesta. On vain niin helppo unohtaa ja kadota tänne mielen syövereihin. Päätin, etten enää heittäydy hänen jalkoihinsa. Seuraavalla kerralla on hänen vuoronsa tehdä aloite. Mitä hän ei tule koskaan tekemään, that cold bastard.
T: Hän kyllä tekee, odota vain. Hän löysi Mestarinsa, joka laittaa hänet seinää vasten.
P: Tsiisus Tara, pelotat minua nyt.
T: Miten niin?
P: Ihan kuin minulla olisi voima laittaa ketään seinää vasten, saati hänen kaltaistaan.
T: Eihän sinun tarvitse kuin olla oma itsesi, ei sinun tarvitse tehdä mitään erityistä. Miten niin hänen kaltaistaan?
P: No jotakuta, joka ignoroi minut täysin. Jota ei kiinnosta puhua minulle, koskea minuun tai olla minun seurassani.
T: Tuo on bullshittiä ja tiedät sen. Lopeta. Etkö näe, että hän kiemurtelee halusta olla kanssasi taas, mutta hänen täytyy esittää coolia. Jotkut miehet esittävät ja pelaavat eivätkä koskaan myönnä, mitä on oikeasti tekeillä.
P: Ei, en todellakaan näe. En edelleenkään ymmärrä, mitä hän voisi nähdä minussa. Ehkä näkisin, jos hän olisi edes kerran osoittanut todellista mielenkiintoa tai hellyyttä tai you name it.
T: Kuule, kuinka voit olettaa, että ihmiset näkevät sinut, jos ajattelet ettei sinussa ole mitään nähtävää?
P: No, ei ole niin etten olisi antanut Adimille tilaisuuksia. Esimerkiksi marssimalla hänen luokseen ja sanomalla: “Olet uskomattoman seksikäs, haluan rakastella kanssasi.”
T: Hahaha, juuri tämän takia rakastan sinua. Haluan nähdä miehen joka pystyy käsittelemään sinua. Juuri tämän takia Adim on niin onnekas saatuaan törmätä sinuun.
P: Enpä tiedä. Luulen, että hänelläkin oli ihan valtavat odotukset. Ajattele nyt vähän, saada sellainen meili tytöltä… se oli aika syvällinen, intohimoinen ja shokeeraava, eikö ollutkin? Ja hän kuvitteli että olisin niin paljon enemmän mutta sitten en osannut rakastella.
T: Siitä koko soppa syntyikin, kaikista näistä odotuksista. Hänellä oli valtavat suorituspaineet, etkö yhtään sääli häntä?
P: Olet oikeassa. Hänellä oli varmasti ihan hurjat suorituspaineet.
T: Niin. Ja sitten hän ei pystynyt tyydyttämään sinua ja hänen piti pelastaa omat kasvonsa. Mitä muuta hän voi tehdä kuin esittää, että eipä tässä mitään. Se on helpompaa kuin myöntää, että tuli mokattua.
P: Mutta meillä oli se pitkä keskustelu… juttelimme lähinnä siitä, minne minä katoan kun rakastelen, miksi se on niin vaikeaa minulle, why do I just talk and not walk and talk ja niin edelleen.
T: Haa, muistutit minua yhdestä Oshon vitsistä. Nancy Reagan goes to the doctor because love making is not happening. The doctor tells her to be on top. Later Nancy goes to the doctor again and says it all worked, how did you know? Doctor Swami Cleverhead answers: “Well, it is well known that Reagan can only fuck up".
P: Heh heh hee. Itse asiassa nyt kun puhumme tästä, Adim alkaa näyttää paljon inhimillisemmältä. Ehkä hän ei olekaan vain Black Robe joka yritti vähän opastaa viatonta tyttöä ja sitten kyllästyi.
T: Rakastelu ei ole oikea aika ja paikka leikkiä terapeuttia. Pyydä häntä laittamaan musta kaapu ylleen sellaisia keskusteluja varten. Ja sinä et ole viaton.
P: Tuo on hyvä! Minun pitäisi todellakin pyytää häntä pukeutumaan mustaan! Tosin siitä meidän keskustelusta oli minulle ERITTÄIN suuri apu.
T: Ei terapeuttien kanssa harrasteta seksiä. Kaikki menee pieleen, koska silloin ette ole rakastellessa yhdenvertaisessa asemassa. Rakastelkaa niin kuin rakastavaiset ja puhukaa jossain toisessa kontekstissa. Voitte edelleen tehdä molempia, mutta olkaa tietoisia että roolit pysyvät erillään.
P: Yeah. Mutta minusta tuntuu edelleen, että jos taika katoaa heti kun mies tulee sisääni enkä tunne rakastellessa mitään, kuten aina käy kenen tahansa miehen kanssa, se on minun ongelmani eikä miehen ongelma. Jotain, mikä minun pitää ymmärtää ja selvittää.
T: Ei, älä yritä ymmärtää vaan rakastele uudestaan ja uudestaan. Kun et pelkää epäonnistumista, kaikki selkeytyy.
P: Tuo on varmasti ihan totta. Ehkä yksi ongelma on se, että emme ole tasavertaisia, koska olen nostanut hänet jalustalle, katson häntä ylöspäin… ja samalla ihmettelen, mitä helvettiä minä näen hänessä, mikä tarkoittaa että katson häntä alaspäin. Haluaisin kohdata hänet silmästä silmään, samalla tasolla.
T: Älä katso ihmisiä ylöspäin, miksi sinun pitäisi? Olet itse aivan ihmeellinen. Voit rakastaa ihmisiä, mutta nähdä heidät tasavertaisina. Älä unohda, että sinulla on aina jotain annettavaa, myös silloin kun he antavat jotain sinulle.
P: Minä tässä mietin, että miten ihmeessä sinä näet tämän minun tilanteeni niin selvästi? Oletko itse käynyt nämä samat jutut läpi vai tiedätkö muuten vain?
T: Darling, tottakai olen käynyt läpi nämä samat jutut. Se on ainoa keino tietää.
P: Tunnen olevani niin siunattu, kun minulla on sinut apuna tämän hämmennyksen keskellä. Olet oikea enkeli.
T: Darling, kuten sanoin sinulle: mene kehoosi kun olet hämmentynyt.
P: Niinhän minä menenkin, yhä useammin ja yhä enemmän. Olen paljon tietoisempi ja näen paljon enemmän.
T: Äläkä luota minuun, minä saatan pilata sinut. Joudut pulaan jos kuuntelet minua.
P: Totta. Mutta maailmankaikkeus haluaa että olen pulassa, joten mitä muuta voin tehdä kuin avata käsivarteni ja ottaa sen vastaan.
T: Good girl.
P: Sähköt pätkivät, chatti jumittaa.
T: Ok, lopetetaan. Jatketaan ensi kerralla.
P: Yeah, jutellaan pian lisää.
T: Bye Darling.
P: THANX Sweetheart.
T: Love
P: Love

Ei kommentteja: